2018. június 21., csütörtök

Könyves udvarlás book tag

Sziasztok! Ma egy booktag-et hoztunk, aminek nagyon tetszettek a kérdései, így örömmel töltöttük ki. A tag-et Pandalány könyves blogján találtuk. :) Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is.


Első fázis - Kezdeti vonzalom: Egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg

Reni: Okváth Anna: Szonáta gordonkára és kávédarálóra - Amikor megláttam, tudtam, hogy ez a könyv nekem KELL. És milyen jól tettem, mert a kedvencem lett.
Edina: Ez a köny a Papírhattyú volt, mivel nem nagyon hallottam róla, de a borítója megfogott és megkockáztattam. Na, de ez a könyv mindent vitt, teljesen kész voltam tőle, úgy, ahogy Reni is.
Soha nem fogom megbánni, hogy elolvastam, mai napig a kedvenceim közé tartozik.


Második fázis - Első benyomás: Egy könyv, amit a fülszövege miatt vettél meg

Reni: E. Lockhart - A ​hazudósok - Annyira rejtélyes volt, hogy muszáj volt kiderítenem, mi is a helyzet. Teljesen lenyűgözött.
Edina: J.S.Carol - Gyilkos társas című könyvének fülszövege nagyon tetszett. Úgy szeretem, imádom és még sorolhatnám. Nagyon oda vagyok a kristály pöttyös regényekért. Néha nem hiszek a szememnek, hogy tényleg ez van ide írva, köszönöm KMK-nrk ezeket a csodálatos könyveket.

Harmadik fázis - Flört: Egy könyv, ami jól van megírva

Reni: Rengeteg ilyen van, de szeretném kiemelni a legutóbbi drágaságot, Brittainy C. Cherry: Csendfolyó c. könyvét. Egyszerűen tökéletes, az írónő hihetetlenül tehetséges. Mindenkinek ajánlom a műveit.
Edina: Rengeteget gondolkodtam a Caraval felett, aztán végül egy kirándulás alatt ráadtam a fejem, hogy megvegyem. Sokféle dolgot olvastam róla különböző oldalakon, valamiért azt hittem nem nekem való lesz ez a könyv. Míg olvastam egy teljesen elvarázsolt világban éreztem magam és sokszor teljesen meg voltam keverve. Az írónő stílusa nagyon jó, tetszenek a levelek. A valóság és a képzelet között talán nincs is határ.


Negyedik fázis - Első randi: Egy könyv, ami sorozat része, és annyira tetszett, hogy azonnal akartad a folytatásokat

Reni: Egyértelműen Sarah J. Maas - Üvegtrón sorozata. Az 5. rész után nem győzöm kivárni a 6. megjelenését. És nagy kínban vagyok, mert ez "csak" az ötödikkel egy időben játszódó kötet lesz, az "igazi" folytatás szeptemberben érkezik angolul. Fel kell találnom az időgépet.
Edina: Szerintem elég, ha csak annyit írok, hogy ACOTAR és ACOMAF. A tüskék és rózsák udvara na meg a folytatása, hát én ettől a könyvtől odáig vagyok. Reni ajánlotta, először kicsit úgy voltam vele, hogy ááá nem az én műfajom, na de miután elolvastam az első tíz oldalt vége, nem tudtam letenni. Mikor lesz már a folytatááááás?! Drága Feyre és Rhysand hiányzoool. <3
Tippelek, Reni szerintem ide az Üvegtrónt fogja írni. :D
Reni: Ennyire kiszámítható vagyok?

Ötödik fázis - Késő esti telefonbeszélgetések: Egy könyv, ami miatt egész éjjel fenn maradtál

Reni: Leiner Laura: A Szent Johanna gimi 4. – Barátok - Emlékszem, hogy hajnali fél négyig olvastam. Muszáj volt kivégeznem, annyira kíváncsi voltam, mi lesz benne.
Edina: Josh Malerman - Madarak a dobozban. - Egy nap alatt elolvastam, nem is csináltam mást csak olvastam és olvastam. Ki se akartam engedni a kezeim közül. Nemsokára már megjelenik a film is, annyira várom, remélem nagyon hasonlítani fog az eredeti történetre.

Hatodik fázis - Mindig te jársz a fejemben: Egy könyv, amire sokat gondolsz/gondoltál

Reni: Mostanában nem tudom kiverni a fejemből Jill Santopolo: A fény, amit elvesztettünk c. könyvét. Amióta elolvastam, nincs olyan nap, hogy ne jutna eszembe.
Edina: Akármilyen könyvről is beszélgetünk Renivel, vagy ha csak úgy egyedül is gondolkodok, mindig Okváth Anna regényére térek ki. A Szonáta gordonkára és kávédarálóra örökre a szívembe véste magát. Zsini és a csellója megigézett.


Hetedik fázis - Testi kontaktus: Egy könyv, ami olyan érzéseket keltett benned, amik tetszenek

Reni: Cecelia Ahern: Ahol a szivárvány véget ér. Éveken keresztül ez volt a kedvenc könyvem, egyszerűen csodálatos. Minden benne van, amit szeretek egy könyvben: öröm, sírás, szerelem, humor. Akinek eddig ajánlottam a könyvet, nem csalódott. :)
Edina: Erre a kérdésre csak akkor tudok válaszolni, ha felsorolhatom mind a három könyvet.
Akkor kezdjük: Egy nap talán, Velünk véget ér, Confess. Ezek a csodák olyan érzéseket váltottak ki belőlem amelyek leírhatatlanok.

Nyolcadik fázis - Találkozás a szülőkkel: Egy könyv, amit ajánlanál a barátaidnak és a családodnak

Reni: Jodi Picoult: Törékeny - Elég gonosz tőlem, hogy ezt a könyvet ajánlom, mert nem egy könnyed olvasmány. Nekem mégis nagy kedvencem. Jodi Picoult legjobb írása.
Edina: A barátaimnak mindenképp ajánlanám a Hazudósok című könyvet, nagyon jó nyári olvasmány és összehozza az embereket, úgy, mint szerintem a Nyár trilógia Jenny Han-től.


Kilencedik fázis - Gondolkodás a jövőn: Egy könyv vagy könyvsorozat, amit a jövőben újra szeretnél olvasni legalább egyszer

Reni:  Megint Jill Santopolo: A fény, amit elvesztettünk c. könyvét emelném ki. Lehet, hogy még idén újra fogom olvasni, annyira nagy hatást tett rám.
Edina: Libba Bray Gemma Doyle történetei számomra azok a regények, amit még nagyon sokszor el szeretnék olvasni és teljesen belevetni magam abba a világba. Sajnálom, hogy olyan hamar kiolvastam és már nincs folytatás. 

Ezek lettek volna a válaszaink. Reméljük, ti is olyan jól szórakoztatok, mint mi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése