2017. június 27., kedd

Köszönjük Fumax kiadó!

Sziasztok! Ebben a posztban szeretnénk köszönetet mondani a Fumax kiadónak, akik megkeresésünk után voltak olyan kedvesek, és biztosítottak nekünk recenziós példányokat a következő gyönyörűségekből:


Josh Malerman - Ház ​a tó mélyén
Josh Malerman - A ​végzet tébolyult kereke
Christopher Golden - Uncharted ​– A negyedik labirintus
Scott Hawkins - Az ​Égett-hegyi könyvtár
Dan Wells - Nem ​vagyok sorozatgyilkos trilógia
Gregg Hurwitz - Az ​Árva

Valamint szeretném ezúton is megköszönni Holló-Vaskó Péternek(A. M. Aranth), hogy biztosított egy dedikált példányt a könyvéből, az Oculusból. Nagyon megmosolyogtam, amikor megláttam. :D Olyan boldog vagyok és alig várom, hogy elolvassam. :) (Szerintem még ma nekikezdek.)


Annyit már most tudunk, hogy remek nyárnak és olvasnivalóknak nézünk elébe.
Tartsatok velünk ti is! :)
Köszönünk mindent!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése