2018. szeptember 10., hétfő

2018 eddigi legjobbjai - Renike

Sziasztok!
Már régóta szerettem volna egy olyan posztot, amiben megmutatom nektek az idei kedvenceimet. Szerencsés év ez a mostani, mert csupa jó könyv akadt a kezembe. Nehéz is volt kiválasztani közülük hatot, de azért sikerült.


Veres Attila - Odakint ​sötétebb
Nem is volt kérdés, melyik könyv volt az idei kedvencem. Ő lett számomra a nagy Ő. Sosem olvastam még ilyen jó könyvet. Menthetetlenül beleszerettem, az első laptól az utolsóig izgalmas volt.

Juhász Gergely - Ütközés
Még az év elején olvastam a könyvet. Pár nap alatt kivégeztem. Nagy hatást tett rám és boldog vagyok, hogy magyar írók képesek ilyen színvonalas könyvet megalkotni. Mindenkinek ajánlom!

Durica Katarina - A ​rendes lányok csendben sírnak
A könyv eseményei Dunaszerdahelyen játszódnak. Egy nap alatt kiolvastam, mert addig nem hagyott nyugodni, amíg a végére nem értem. Az írónő alaposan utánajárt a témának. Sosem fogom elfelejteni.

Jill Santopolo - A ​fény, amit elvesztettünk
Az egyik legkülönlegesebb romantikus történet, amit valaha olvastam. El sem tudom mondani, menyire szerettem. Nem értem a negatív kritikákat, csodálatos olvasmány.

Brittainy C. Cherry - Csendfolyó
Egyszerűen tökéletes, nincs mit magyarázni rajta. A karakterek, a történet, az eleje, a közepe, a vége, mindene. Imádom. Az egyik legjobb romantikus regény, amit valaha olvastam.

W. Bruce Cameron Egy ​kutya négy élete
Minden kutyaimádónak kötelező darab. Bevallom, gyakran könnyeztem olvasás közben. Hamarosan írok majd bővebb értékelést is.

Ezek lettek volna. Bízom benne, hogy év végére hasonlóan nagyszerű történetek keresztezik majd az utamat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése