2018. január 21., vasárnap

Colleen Hoover - Confess ​- Vallomás - Közös kritika

Sziasztok! Úgy döntöttünk ma Renivel, hogy írunk egy közös kritikát Colleen Hoover újabb nagy alkotásáról a Confess-ről.

Alapadatok a könyvről:
Írta:  Colleen Hoover
Címe: Confess ​- Vallomás
Kiadta:  Könyvmolyképző kiadó
Mikor?: 2017
Hány oldal?: 344
Fülszöveg: Mi ​mindent érdemes kockára tenni a szerelemért?
Auburn Reed huszonegy éves korára már mindent elveszített, ami valaha fontos volt neki. A lány azért küzd, hogy újra felépítse romba dőlt életét, így csakis kitűzött céljaira összpontosít, és nem engedheti meg magának a hibákat. De amikor munkát keresve belép egy dallasi műterembe, váratlanul éri az erős vonzalom, ami elfogja az ott dolgozó titokzatos művész, Owen Gentry iránt.
Most az egyszer Auburn mer kockáztatni, és a szívére hallgat, ám hamarosan felfedezi, hogy Owen súlyos titkot rejteget. Múltjának árnya tönkretehet mindent, ami fontos Auburn számára, és a lány egyedül úgy teheti sínre az életét, ha kizárja belőle a fiút.
Ahhoz, hogy megmentse a kapcsolatukat, Owennek nincs más dolga, csak vallomást tenni. Ám ebben az esetben a vallomás sokkal ártalmasabb lehet, mint maga a bűn.
A csodálatos és kivételes stílusú Colleen Hoover egy újabb mélyen megható történetet mesél arról, hogy az igaz szerelem és a család olyan köteléket jelent, amit semmi sem szakíthat el.


Edina: Ez a könyv feltette a pontot az i-re. Alig vártam, hogy olvashassam, mivel annyi sok pozitív értékelést olvastam róla. Örökre szerelembe este Hoover regényeibe. Egyébként már a sorozat is elkészült, sajnos még csak angolul van fent a neten. Most olvasom a Slammed második részét, de ez is egy csoda. Na de kezdjünk is neki.


A regény főhősnője Auburn, egy fiatal nő, akit már rögtön megszerettem az első oldaltól. Owen, ő a művészlélek, de nem is akármilyen. Tudtam, hogy ezt a könyvet el kell olvasnom, már a legelejétől. A könyv stílusa Hoover-es, szerethető, SOHA nem okoz csalódást. Owen felveszi Auburnt dolgozni a galériájába, innentől aztán beindulnak az események, csak úgy izzik köztük a levegő. Sajnos az élet közbe szól, mint mindig, de nagyon erős fiatalok és próbálnak minden problémát legyőzni. Nem szeretném lespoilerezni a könyvet, úgyhogy ez elég is lesz. Nagyon szorítottam Auburnnak, hogy legyőzze az anyagi nehézségeit és aggódtam miatta, a szívemen viseltem a sorsát. Sok megpróbáltatáson kellett keresztül mennie már 15 évesen, ugyanis nagy szerelme, Adam életét veszti. Az első mondatnál tudtam, hogy itt valami nagyon nincs rendben.

"Belépek a kórházba, tudva, hogy most jövök ide utoljára."

Nagyon tetszett az is, hogy a könyvben megtalálhatóak színesben Owen festményei. Ezzel is különlegessé teszi az írónő a könyvet. Ezeket a képeket a vallomások ihlették, amit idegen emberek dobtak be Owen „vallomásládájába“. Nagy örömmel mentem volna be a galériájába és csodáltam volna a festményeket esetleg írtam volna egy vallomást. Egy nagy pirospont jár ezért a könyvért. Nem is kérdés, hogy NAGYON – NAGYON AJÁNLOM nektek.

 Renike: Mit mondhatnék, amit Edina már nem mondott el előttem? Ezt a regényt olvasni kell, mert ugyanolyan csodálatos, mint az írónő többi könyve. Nem tud melléfogni, eddig minden könyve tetszett, amit olvastam tőle. A karakterek szerethetőek voltak, Owent nagyon bírtam. Az apjával való kapcsolata és a múltja a regény egyik legerősebb része volt számomra.
Nagyot néztem, amikor kiderült Auburn nagy titka és szurkoltam neki, hogy sikerüljön megvalósítania a célját, bármi áron.
A könyvben szereplő vallomások, amelyek valódiak, ahogyan a regény elején olvasható is, teljesen lenyűgöztek. A vallomások alapján készült festmények pedig még színesebbé tették az amúgy is tökéletes könyvet.
A borító csodálatos, örülök, hogy a könyvből készült sorozat poszterével adták ki.


"Vannak emberek, akiket szép lassan megismerünk, és vannak, akiket mintha már a legelső pillanattól kezdve jól ismernénk."

"Mondj el nekem valamit magadról, amit senki más nem tud! Valamit, ami csak az enyém lehet."

"Elképesztő, hogy az ember csak akkor érzi igazán, mennyire magányos és ijedt volt, ha már van mellette valaki, aki támogatja."


Adjatok esélyt neki, nem fogjátok megbánni.
Hamarosan az írónő másik könyvéről, a Velünk véget érről is hozunk majd közös kritikát. További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése