2017. augusztus 24., csütörtök

Tíz könyv, aminek a megjelenését már nagyon várunk

Közeleg az ősz és ilyenkor a könyvmolyszívek újra felélednek a sok könyves újdonság láttán.
Edinával összegyűjtöttük, melyik könyvek megjelenését várjuk már nagyon. Persze, nem sikerült az összeset belesűrítenünk ebbe a tízbe, csak egy kis töredékét, de így is nagyon ütős lett a lista.

Renike:

1. Sarah J. Maas - Empire of storms
Üvegtrón 5. része
Könyvmolyképző kiadó


Nem tudom, hogy belefér-e még az idei megjelenésekbe, de muszáj volt legelsőként megemlítenem, mert a kedvencemet nem hagyhatom ki. Imádom az Üvegtrón sorozatot, már százszor elmondtam, de elmondom ezerszer is, ha kell, hogy mennyire elrabolta a szívem. Teljesen levett a lábamról, és még most se nagyon tértem magamhoz az utolsó rész után. Alig várom, hogy megtudjam, hogyan folytatódik tovább a drágaságaim sorsa. ♥ 

2. Sarah J. Maas - A court of mist and fury
(Tüskék és rózsák udvara 2. rész)
Könyvmolyképző kiadó


Hasonlóan, mint az előbb már említettem, itt is alig várom, hogyan alakul tovább a cselekmény. Annyi jót hallottam már róla, és az első rész után nehéz kivárni a megjelenést. Szerencsére már nem sokáig kell.

3. Jenny Han - P.S. I still love you
A fiúknak, akiket valaha szerettem 2. része
Könyvmolyképző kiadó


Imádtam Lara Jean történetét, az egész könyv egy édes, imádni való cukorbomba. Már nagyon várom, hogy olvassam a második részt. Kíváncsi vagyok, milyen helyzetekbe keveredik a főhősnőnk.

4. Colleen Hoover - It ends with us
Könyvmolyképző kiadó


Már régóta szemezgetek ezzel a könyvvel, és amikor láttam, hogy magyarul is megjelenik, nagyon megörültem. Imádtam az írónő Hopeless - Reménytelen című regényét, biztos vagyok benne, hogy ez sem fog csalódást okozni.

5. Kelly Oram - Happily ever after
(Cinder és Ella 2. rész)
Móra


Úgy hallottam, ez a regény is érkezni fog valamikor magyarul. Muszáj volt beletennem, mert az első rész tökéletes volt. Alig várom, hogy olvassam.

Edina:

1.  Kerstin Gier - Silber - Az álmok harmadik könyve
Könyvmolyképző kiadó


Tavaly karácsonyra kaptam meg a trilógia két kötetét, ami nagyon elnyerte a tetszésem, már kritikát is írtam róla. Úgy hallottam októberben fogják kiadni, remélem így is lesz, mert nagyon kíváncsi vagyok, mit hoz a sors Liv életébe.
 „Ha a végére akarok járni ezeknek a titokzatos álmoknak, ki kell nyitnom.“

2. Samantha Young - Before Jamaica Lane
(Dublin street 3.)
Könyvmolyképző kiadó


A Dublin Street harmadik részére már nagyon régóta várakozok. Az első rész Jocelynről szólt, a folytatás pedig Johannaról, Joss barátnőjéről. Jó kis történet, ajánlom azoknak, akik szeretik a pikáns történeteket.

3. Róbert Katalin - Ami a szemnek láthatatlan
Könyvmolyképző kiadó
Mivel az arany pöttyök könyveket is imádom, így a Kezdjetek el élni című regény is a kedvencem lett. Érdekel, hogy mit rejteget ez a történet, úgyhogy remélem minél hamarabb foghatom a kezembe. 

4. Greff Magdi - Húzós szerelem
Könyvmolyképző kiadó
Az a pár sor, amit eddig olvastam a könyvről máris elrabolta a szívem. Szeretem az olyan történeteket, amik még a múlt században játszódnak. Én is mindig az állatorvosi egyetemről álmodtam kiskoromban, de azóta ez kicsit másképp lett, most már inkább az orvosi egyetemről álmodozok. Nagyon drukkolok Reninek, hogy az ő borítójával adják ki. :*

(R: Köszönöm szépen a drukkolást, Edina, és is nagyon izgulok.)

5. Lylia Bloom - Ne mondd, hogy szeretsz
Könyvmolyképző kiadó

A Védtelenül című regény nagyon jól kidolgozott, érett, élő könyv. Minden tiszteletem az írónőé. Biztos vagyok benne, hogy a következő is ennyire jó lesz. Már várom!

Ennyi lett volna, reméljük, hamarosan a kezünkbe foghatjuk ezeket a csodácskákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése