2017. augusztus 31., csütörtök

Kedvenc borítóim - Edina

Sziasztok! Gondoltam, összegyűjtöm a kedvenc könyvborítóim.
Íme:

Jay Asher - Tizenhárom okom volt



Legelőször a borítója fogott meg, azért is rendeltem meg. Amit pedig "alatta" találtam, egy CSODA. Kár lett volna kihagyni.

Kerstin Gier - Silber

Nagyon sokáig visszataszítónak találtam ezt a borítót. Aztán rászántam magam, hogy el kell olvasni. Nagyon illik a könyv történetébe, főleg a 2. résznek a borítója. Már várom a trilógia utolsó részét, tuti, hogy az is ilyen különlegesség lesz.

John Green - Csillagainkban a hiba


Ah. Az első kiadás borítójával olvastam először. Ha olvastátok a blogon a kritikát róla tudjátok, hogy ez a kedvenc könyvem. Na és ez a filmes borító, libabőrös vagyok. Egyszerűen IMÁDOM.

Josh Malerman - Madarak a dobozban


Ez olyan találó lett, élveztem, hogy lyukas a borító, még át is kukucskáltam rajta. Josh Malerman könyveinek rabja vagyok.

Nicholas Sparks - Az utolsó dal


Bevallom őszintén, a filmes borító nekem személy szerint nem tetszik. Ez a mostani viszont igen, tükrözi a könyv hangulatát. Az egész regény, ilyen, hát, nem is tudom magam kifejezni, el kell olvasnotok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése